Friday, July 3, 2009

Tentang Sapa AKU





Aku Sharell @ Boi...20 oktober adalah tarikh keramat lahirnya aku di muka bumi ALLAH swt yg pnuh ujian nie.. Tapi aku x la cam org lain yg lahir kat sepital.. Kat umah je dude, wa lahir... Yeehaaa "lihat la dunia, aku datang"... bodoh je ayat..hahaha


Arini adalah permulaan bagi aku memulakan blog aku nie.. Biasalah org bru nak blaja apa itu 'blog'.. da zaman skrg nie papehal cket org cerita psl blog..pastu bile tgk @ baca blog kengkwn perasaan nak ada blog sendiri pun ada gak.. Blog nie pun wujud hasil pertolongan membe Facebook aku gak.. Sbb baca blog dier agak best la ngn ayat yg dia gunekan... itu la sbbnya aku ingin ada blog sendiri dan tercipta la blog nie "Tentang Siapa AKU"...lalala~

Kalo nak bercerita tentang aku sendiri x la byk sgt yg
boleh luorg tahu... Well, aku agak perahsia orgnyer but sometimes, someone can read my mind wat i'm thinkin' about... Aku stay di tingkat 6, Persiaran Sirih Junjung, Port Klang.. Asal ada kwn baru kenal bile aku ckp Port Klang sume ckp jauh pdhal masih dlm lembah Kelang lg nie..hahaha.. dorg je yg pelik, lagi2 yg stay kat KL bile da smpai Port Klang bru dorg tahu senang je nak jejak kan kaki ke Port Klang.. Apa la gune nya aku kalo x leh bgtau ikot jalan mana..huhu.. Paling senang ikot je Kesas @ Federal Highway jln terus xde kona2...hihi~


Bercerita pasal hobi plak, aku ada 2,3 hobi yg aku suka lakukan dan akan lakukn.. Aku mmg suka aktiviti lasak x kire la apa pun janji lasak.. Last few years, aku ada bt white water rafting kat Sg. Selangor mmg syok gler wa ckp sama lu... Selain tu 2thn lepas aku start berjinak2 ngn dunia bodybuilder, konon nya nak 'build muscle' la siap beli equipment sendiri, supplement then masuk gym dan aku dapat gak la badan yg di idam2 kan tapi syg nya aku stop main gym atas sebab2 yg tuttt...nanti aku bgtau la knape? skrg pun da susut da bdn aku...sedih gak nie...huhu~
Aku jugak suka memghabiskan masa ptg2 ngan swimming bt Cardiovascular.. Asal badan nmpk smart lpas x gi gym ok la..hahaha.. Aku minat bola sepak, futsal...Team bola sure la 'Red Devil' kalo Malaysia sudah tentu 'Red Giant' aku kan anak jati Selangor wlpn darah yg mengalir dr utara.. hihi~

Setakat nie la aku citer apa yg berkaitan pasal aku yg agak aktif nak taip lg nie tp takot lu orang plak nak muntah x pun terbeliak mata lu org nak baca.. make it simple tp berinfo ok la kan... 'Saya kan budak baru belajar, kalo salah tolong maki kan'.. hahaha~

No comments:

Post a Comment